Naša tvrtka je stručnjak za prodaju stomatološke opreme, uključujući širok raspon proizvoda kao što su stomatološke jedinice, stomatološki laseri za meka i tvrda tkiva, stomatološki kompresori i kirurški aspiratori, sterilizatori, RTG + RVG uređaji, 3D CBCT, 2D uređaji za slikanje, stomatološki namještaj, stomatološki instrumenti, te razni stomatološki uređaji i instrumenti.
Vrhunska oprema gubi na vrijednosti ako korisnicima nije pružena adekvatna edukacija. Upravo zbog toga, mi se brinemo o našim klijentima i pružamo im sveobuhvatnu edukaciju o korektnom upravljanju i održavanju opreme.
Naša ekipa stručnjaka obučena je da strpljivo pruža edukaciju, osiguravajući da naši klijenti imaju potrebno znanje i vještine za učinkovitu upotrebu opreme. Vjerujemo da samo dobro educirani korisnici mogu iskoristiti puni potencijal naše opreme i postići najbolje rezultate u svom stomatološkom radu.
Za one koji žele proširiti svoje znanje i vještine, nudimo dodatne edukacijske programe iz područja endodoncije, lasera, radiologije i digitalne stomatologije.
Bez odgovarajućeg planiranja i projektiranja instalacija vrhunska oprema ne može besprijekorno funkcionirati. Nudimo podršku u svim fazama projekta, počevši od planiranja, projektiranja, izvođenja pa sve do otvorenja projekta. Bilo da se radi o novoj stomatološkoj ordinaciji, modernizaciji postojeće ili proširenju kapaciteta, naša stručna podrška može pružiti podršku u svim aspektima planiranja i projektiranja, s ciljem osiguranja učinkovite instalacije i optimalnog rada vaše stomatološke opreme.
Naša tehnička podrška za stomatološku opremu je sveobuhvatna i pruža kompletnu podršku za sve proizvode iz naše ponude, ali i za one drugih proizvođača. Za sve medicinske uređaje proizvođača PLANMECA, MIGLIONICO, KAVO, FOTONA, CATTANI, NEWMED pružamo redovno održavanje. Održavanje se provoditi u skladu s preporukama proizvođača, koristeći originalne setove godišnjeg održavanja posebno namijenjene za svaki uređaj. Redovno održavanje obuhvaća zamijenu potrošnog materijala, provjeru funkcionalnosti uređaja, izradu tehničkih izvještaja u kojima se navode eventualni identificirani problemi, preporučena rješenja i pripadajući troškovi za iste.
Aether tehničko osoblje je educirano i certificirano od strane proizvođača u Finskoj, Italiji, Sloveniji, Švicarskoj i Njemačkoj te je uvijek spremno brzo intervenirati i riješiti nastale tehničke probleme opreme u najkraćem mogućem roku.